ה"פרשייה החמורה": "הפרקליטות תקבור את התיק"

שטח משפטי No Comments on ה"פרשייה החמורה": "הפרקליטות תקבור את התיק"

נצ"מ בדימוס אבי וייס מתייחס לנושא המסתורי שהציף ח"כ אלמוג כהן: "הוא פנה אלי וטען שהפרקליטות מנסה לקבור פרשייה חמורה. ככל שהעמקנו לחקור הם העמיקו את סודיות הסוגיה. אסרו לפרסום גם את עצם קיום הצם. נשאלת השאלה למה זה סוגיה שנחקרת בלהב 433 ולא בחקירה צבאית? עומדים לסגור את התיק הזה כדי לקבור אותו"

נצ"מ אבי וייס צילום: באדיבות המצולם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נצ"מ בדימוס אבי וייס, עורך טלקום ניוז, שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בתוכנית "שטח משפטי", על התנגדות היועצת המשפטית לממשלה, להצעת החוק למניעת ייצוג ציבורי למחבלי הנח'בה, בטענה כי החוק יפגע בלגיטימציה של ישראל במוסדות המשפטיים הבינלאומיים: "זה מצב לא נורמלי לא היה בשום מדינה בעולם, שאנשים שמבצעים טבח כזה עוברים למסלול הפלילי".

לדבריו: "היועמ"שית השתלטה על המערכת ולא נותנת לעשות שום דבר. למעלה משלושה חודשים מאז שתפסו אותם ולא קרה כלום. במציאות היא שולטת בתהליך. לפי החוק היה צריך ללכת לבית משפט צבאי להעמיד לדין וגם להוציא להורג. חוץ מהארכת מעצר לא קרה כלום. אחרי זה המחבלים עוד יטענו שהוציאו מהם הודאות בעיניים ואז מה, הם יצאו זכאים?"

לאחר מכן, הוא התייחס לפרשייה המסתורית שהציף ח"כ אלמוג כהן: "הוא פנה אלי וטען שהפרקליטות מנסה לקבור פרשייה חמורה. ככל שהעמקנו לחקור הם העמיקו את סודיות הסוגיה ואסרו לפרסם גם את עצם קיום הצו. נשאלת השאלה למה זה סוגיה שנחקרת בלהב 433 ולא בחקירה צבאית? עומדים לסגור את התיק הזה כדי לקבור אותו".



0 תגובות